1. Klik op je naam bovenin de HelloFresh webpagina en ga vervolgens naar 'Instellingen'
2. Klik vervolgens op 'Boxinstellingen' en kies de box waarvan je de bezorging wilt stopzetten door op 'Wijzigen' te klikken
3. Onderin de pagina vind je de status van het lidmaatschap. Klik op 'Bezorging stopzetten'
4. Volg de stappen om de bezorgingen stop te zetten
5. Na het stopzetten ontvang je een bevestigingsmail met daarin de laatste bezorgdatum
Let op: Geef het stopzetten van de bezorgingen door vóór de deadline van jouw box. Alleen dan geldt het voor jouw eerstvolgende bezorging. Zie hier wat jouw deadline is.
Natuurlijk, geen probleem! Je kunt jouw bezorgingen van HelloFresh stopzetten wanneer je wilt. Wil je tijdelijk geen boxen ontvangen? Dan kun je tot 12 weken vooruit pauzeren. Om te pauzeren klik je hier. Het stopzetten van jouw bezorgingen doe je door in te loggen in de app en de volgende stappen te volgen:
1. Ga naar 'Profiel'
2. Klik vervolgens op 'Instellingen' om de bezorgingen van de gewenste box stop te zetten
3. Scrol naar beneden en klik op 'Bezorging stopzetten'
4. Volg de stappen en bevestig jouw keuze
5. Je ontvangt daarna een bevestigingsmail over het stopzetten van jouw bezorgingen
Let op: Zodra wij de bestellingen voor je hebben gedaan, dan is het helaas niet meer mogelijk om je bezorging per direct stop te zetten. Wanneer wij de bestellingen doen en wat dit voor jou betekent vind je hier terug.