Het kan gebeuren dat je niet thuis bent op het moment dat jouw box bezorgd wordt. We vragen wel van al onze klanten om thuis te zijn, om zo de box altijd aan de juiste persoon te kunnen afleveren.
Als je niet thuis bent als de koerier bij je voor de deur staat, dan bellen we aan bij jouw buren om te kijken of we de box aan hen kunnen overhandigen. De chauffeur laat je in dit geval middels een briefje in je brievenbus weten waar je box precies afgeleverd is. Indien er onduidelijkheden zijn over het briefje, neem dan zo snel mogelijk contact op met de klantenservice.
In het online account kun je een bezorgopmerking plaatsen. Hier kun je aanwijzingen doorgeven voor de chauffeur. Denk bijvoorbeeld aan praktische zaken (“mijn bel doet het niet” of “derde deur van links”), maar ook kun je tips geven wat de chauffeur moet doen als je niet aanwezig bent (“graag bij nummer 4 afleveren” of “achter de garage, onder het afdakje”).
Je bezorgopmerking pas je aan door de volgende stappen te nemen in het online account
1. Log in op de HelloFresh webpagina
2. Klik op je naam en ga vervolgens naar 'Instellingen'
3. Klik vervolgens op 'Boxinstellingen' en kies je box door op 'Wijzigen' te klikken
4. Ga naar het kopje 'Bezorging en betaling', klik dan op 'Wijzigen' naast 'Bezorgadres'
5. Vul je bezorginstructie in en vergeet niet om de wijziging op te slaan